Со кампања од 80.000 евра на граѓаните ќе им се претставуваат придобивките од членството во ЕУ

Од 30 август па до крајот на септември власта ќе ја води кампањата „Ние сме Европа“ која ќе чини 80.000 евра, а преку која што на граѓаните ќе им се претставуваат придобивките и неопходните реформи за членството во Европската Унија.

Вицепремиерот за европски прашања Бојан Маричиќ денеска информира дека караванот ќе опфати осум градови со повеќе теми и тоа Скопје каде темата ќе биде економија, Струмица – труд и социјална политика, Прилеп – земјоделие, Битола – култура, Охрид – туризам, животна средина, Тетово – млади, Штип – инфраструктура и Куманово – енергетика.

-Првиот настан е во Скопје на 30 август и ќе го отвори премиерот Димитар Ковачевски. Активистите ќе значат средби со граѓански организации и целни групи со кои сакаме да ги дискутираме европските вредности. Во секој град истиот ден ќе има и трибина отворена за присуство на сите граѓани. Целта е да се претстават придобивките од брзото членство во ЕУ, неопходните реформи и начините како членството во ЕУ ќе го зајакне идентитетот, додаде Маричиќ.

Функционерите ќе зборуваат и ќе одговараат на прашања од граѓаните.

-Членството во ЕУ носи можности и да придонесе за сериозен развој. Последните пораки од високите европски претставници се јасни и прецизни. Нам ни останува да работиме со граѓаните. Интеграцијата во ЕУ не само што ги засилува реформите туку ја чува традицијата, рече тој.

За оваа цел е снимен и спот.

 

Претходна вестЗагина 31-годишник, тешка сообраќајка на патот Скопје – Тетово
Следна вестМакедонски државјанин уапсен во Хрватска за шверц на 25 мигранти